torsdag 18 juli 2019

Book haul


Hej på er! Hoppas ni njuter av sommaren och semestern (om ni har semester). Jag får vänta några veckor tills jag har semester. 
Det har blivit dags för en liten book haul! Jag har inte köpt så mycket böcker eftersom jag inte läser lika mycket just nu, men det har ändå blivit några nya böcker. 

Ödesgudinnas val av Caroline Hurtig. Tack till  Seraf förlag för recensionsexemplaret! 

Tredje principen av Anna Jakobsson Lund. tack till författaren och annorlunda förlag för recensionsexemplaret! 
Obs flirt av Lovisa Wistrand. Läste nyligen ut denna och den var riktigt bra! 
Jag har ännu en gång fått världens finaste present av ingen mindre än Elin från tickmicksbokblogg. Jag kan inte förstå att jag fick detta av henne! 
En signerad och dedikerad kopia av Aurora Rising av Amie Kaufman & Jay Kristoff! En av årets mest efterlängtade böcker! Jag är så glad! 
Inte nog med det fick jag även novellen Memento som tillhör serien The Illuminae Files av samma författare, och dessutom två bokmärken från Ink&Wonder. Tack igen Elin!! <3 


Ja just det. Jag köpte faktiskt tre böcker från secondhand också. 
Silvervägen av Stina Jackson 
Strand caféet av Lucy Diamond
Den glömde rosen trädgården av Marita Conlon-Mckenna. 






6 kommentarer:

  1. Är så glad att du gillade presenten! Hoppas att du tycker om böckernas innehåll också haha xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såå fint av dig!! Det tror jag absolut :D

      Radera
  2. Härliga nytillskott till hyllan :)

    SvaraRadera
  3. Så fina bokmärken! Och amazing loppisfynd ju :)
    Btw, det här är min nya bloggadress ifall du vill följa :)

    SvaraRadera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...