måndag 16 maj 2022

Havets hemlighet - Molly Knox Ostertag


Titel:
Havets hemlighet
Författare:
Molly Knox Ostertag
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
247
Utgiven:
Oktober 2021
Finns hos:
Bokus/Adlibris


Beskrivning från Goodreads:
Morgan bor i en liten stad vid havet och livet känns väldigt trist. Hon har en hemlighet som hon inte vill berätta för någon, att hon gillar tjejer. En natt räddas Morgan från att drunkna av en mystisk tjej som heter Keltie. Men Keltie har egna hemligheter. Och när de kommer närmare varandra kommer hemligheterna att hitta upp till ytan, oavsett om Morgan är redo eller inte. Denna sommar kommer förändra allt.

Kommentarer:
Jag har tidigare läst en annan serie av samma författare och den gillade jag väldigt mycket så när jag såg att författaren hade gett ut denna blev jag mycket nyfiken på den och Havets hemlighet var ju bara så så fin!

Jag älskade verkligen tecknarstilen, den var helt magisk och karaktärerna fångade mitt hjärta, jag gillade verkligen Morgan och Keltie, både tillsammans och var för sig. Det som gör att den inte får fullpott är att boken var rätt så förutsägbar och det fanns även lite insta-love och det har jag lite svårt för, men den är verkligen läsvärd om du vill ha något lättsamt och romantiskt!

Betyg 7/10 


Tack till Hegas förlag för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...