fredag 27 november 2020

Yona of the Dawn - Mizuho Kusanagi

Titel: Yona of the Dawn
Författare:
Mizuho Kusanagi
Språk:
Engelska
Serie:
Yona of the Dawn #1
Antal sidor:
200
Utgiven:
September 2016
Finns hos:
Bokus/Adlibris




Beskrivning från Goodreads:
Princess Yona lives an ideal life as the only princess of her kingdom. Doted on by her father, the king, and protected by her faithful guard Hak, she cherishes the time spent with the man she loves, Soo-won. But everything changes on her 16th birthday when she witnesses her father's murder! Yona reels from the shock of losing her father and having to fight for her life. With Hak's help, she flees the castle and struggles to survive while evading her enemy's forces. But where will this displaced princess go with such an uncertain path before her?

Kommentarer:
Jag såg anime av Yona of the Dawn och blev helt förälskad så självklart var jag tvungen att köpa hem mangan och den första volymen var så bra, jag älskade den! Det var länge sedan jag läste manga och jag kände att jag saknat det lite.
Handlingen var spännande och jag gillade verkligen karaktärerna och vill bara läsa mera om dem. Hak är redan en favorit.

Betyg 9/10

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyårsfesten - Lucy Foley

Titel: Nyårsfesten Författare: Lucy Foley Språk: Svensk Serie: - Antal sidor: 340 Utgiven: December 2018 Finns hos: Bokus / Adlibris ...