söndag 6 december 2020

Önskelista

 Jag fyller år snart och sedan är det ju jul så det finns såklart några böcker på min önskelista. Böckerna är inte i någon speciell ordning. 

1. Winterhouse av Ben Guterson 

2. Blood of an Exile av Brian Naslund 

3. The Kingdom of Back av Marie Lu 

4. These Violent Delights 

5. Ember and the Ice Dragon Heather Fawcett

7. Moonchild: Voyage of the Lost and Found av Aisha Bushby

8. The Ship of Shadows av Maria Kuzinar 

9. Ready Player One av Ernest Cline 

10. Crooked Kingdom collectors edition av Leigh Bardugo 

Finns det några böcker du önskar dig i julklapp? 

4 kommentarer:

  1. Flera av dina böcker finns även på min egen önskelista. :D Just nu läser jag Winterhouse och den är verkligen en mysig läsning! Har bara kommit en tredjedel in i den men jag kan redan verkligen rekommendera den! Håller tummarna för att du får någon av böckerna. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul! Hoppas vi får några av dem :) Kul att du gillar Winterhouse, den är jag så nyfiken på och den är ju så fin :)

      Radera
  2. Många... Och grattis i förskott!��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får några av dem! Och tack <3

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...