tisdag 4 juni 2019

Juni TBR

Tänk att det redan är juni och sommar! Just nu i skrivandets stund vill jag läsa precis alla böcker jag äger, så det var väldigt svårt att välja ut några böcker till en tbr. Här är iallafall några böcker som jag är extra sugen på att läsa just nu. Förutom dessa är det även några fler recensionsexemplar som jag hoppas blir lästa :) 

Slutet av Mats Strandberg 
Always Never Yours av Emily Wibberley & Austin Sigemund-Broka (blev inte läst i maj så den får följa med i juni också) 
A Curse so Dark and Lonely av Brigid Kemmerer 
The Novice av Taran Matharu (hyllvärmare) 
Tredje principen av Anna Jakobsson Lund 
Ensamvarg av Sara Dalengren 
Nyckeln av Sara Bergmark Elfgren & Mats Strandberg 





2 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer tycka om Tredje principen :D

    SvaraRadera
  2. YEEES! äntligen lyssnar du på min angående The Novice! Den och nyckeln borde vara högst upp på din TBR för den här månaden :O

    SvaraRadera

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...