söndag 25 oktober 2015

Don't judge a book by it´s cover...

Omslaget på en bok kan göra jättemycket, här är några som jag tycker har lyckats riktigt bra med omslagen. Alla är superfina! 



Illusions of Fate - Kirsten White. Den här gillade jag skarpt! En av mina favoriter faktiskt. 




 The Kiss of Deception - Mary E. Pearson. Den här har jag hemma men har inte hunnit med och läsa den än, men snart så! 


     The Heart of Betrayal, uppföljaren till The Kiss of Deception, den är faktiskt ännu finare än The Kiss of Deception.






Sista Riket - Brandon Sanderson.  Den här ligger också i min hög med olästa böcker och jag hoppas hinna läsa den snart! 



Röd Drottning - Victoria Aveyard. Den här ligger också i högen med olästa böcker men jag har hört mycket bra om den så den ser jag fram emot att läsa. 












The Elemental Trilogy - Sherry Thomas. Jag vet inte mycket om dessa, förutom att de är så fina!



6 kommentarer:

  1. Håller med dig, alla omslagen är så fina! Älskar speciellt omslaget till Röd drottning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är dom! :) Ja det är en av mina favorit omslag, har du läst den?

      Radera
    2. Ja, jag läste den precis när den kom ut och tyckte väldigt mycket om den! :)

      Radera
    3. Okej, vad roligt! Då har jag något att se fram emot :)

      Radera
  2. Jag gillar också omslagen. Och jag har typ älskat alla (utom The Immortal Heights och förmodligen bara för att jag inte läst ännu), men allra helst Illusions of Fate. Åh, och såg du omslaget till The Beauty of Darkness? Helt klart min favorit utav dem (fast jag är väldigt förtjust i omslaget till The Heart of Betrayal med). :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du har läst de första två i the elemental trilogy? Var de bra? :) Jag kollade nu, och vad omslaget var snyggt till The Beauty of Darkness! Men tror nog att jag gillar The Heart of Betrayal liiite mer ändå, bara för det är så snyggt med blått och hennes röda klänning :)

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...