fredag 12 augusti 2016

Friday Reads! #13

Hej på er! Nu är det äntligen fredag och helg! Det kändes som att den här veckan aldrig skulle ta slut av någon anledning. Det var väldigt länge sedan som jag gjorde ett friday reads inlägg så jag tyckte att det var på tiden nu. 

Imorgon ska jag på min kusins bröllop så det kommer inte bli mycket läst just imorgon, men ikväll och även söndag hoppas jag på att hinna läsa en del. 
Boken som jag håller på och läser nu är The Well of Ascension av Brandon Sanderson. Jag läste den första boken i serien på svenska, Sista Riket och älskade den och bestämde mig för att läsa resten av böckerna i serien på engelska istället (mycket för att jag inte orkar vänta tills böckerna blir översatta). Eftersom det är en bok av Brandon Sanderson kan det ju inte bli annat än en fantastisk läsupplevelse! 



Hoppas ni får en trevlig helg, och vad ska du läsa i helgen? 

2 kommentarer:

  1. Det har inte blivit så mycket läsning i Sommar men har en bok som
    väntar på att bli läst i Höst :))

    SvaraRadera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...