torsdag 26 april 2018

Sammanfattning av TVÅ 24 hour read-a-thons!

Förra veckan var en väldigt konstig vecka eftersom jag och Elin från Tickmicksbokblogg hade hela två stycken 24 hour read-a-thons! Läs hur det gick för Elin, här och här
Första gången var  måndag den 16/4 kl 19:30 till tisdag 19:30 och det gick förvånansvärt bra! 

Jag läste: 
Shatter Me av Tahereh Mafi, vilket var en omläsning (338 sidor & utläst) 
Unravel Me av Tahereh Mafi, vilket var en omläsning (461 sidor & utläs) 
Ignite Me av Tahereh Mafi, vilket också var en omläsning (409 sidor & utläst) 
Restore Me av Tahereh Mafi (påbörjade och läste hela 12 sidor) 
Far From the Tree av Robin Benway hade jag lyssnat en timme på innan vi började men sedan lyssnade jag klart på den och det blev 324 sidor. 
Totalt lästa sidor: 1544
Total utlästa böcker: 4

Jag känner mig otroligt nöjd! 

Den andra läs-a-loten körde vi i lördags 19:30 till i söndags 19:30 och då gick inte riktigt lika bra eftersom jag var rätt trött och ville mest sova, haha, men jag var ändå nöjd med resultatet. 
Jag läste: 
Alcatraz vs the Evil Librarians av Brandon Sanderson (290 sidor) 
Rebel of the Sands av Alwyn Hamilton (358 sidor) 
The Ship of the Dead av Rick Riordan (63 sidor) 
Sedan lyssnade jag klart på De andra av Nils-Petter Lööf (141 sidor) 
Totalt lästa sidor: 852
Totalt utlästa böcker: 3

Det är så roligt med 24 hour read-a-thons och vi kommer säkert göra det igen, men kanske inte två gånger på samma vecka igen för det var rätt tufft...

4 kommentarer:

  1. Haha, ni verkar lite galna när ni gör saker ihop. ;) Men det är härligt att få vara lite galen ibland tycker jag.
    Jag ser fram emot att läsa vad du tyckte om Rebel of the Sands!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det kan man säga att vi är ;D Men det blev iallafall en del läst, och vi hade så roligt :)
      Det borde komma en recension snart, men jag kan reda nu säga att jag tyckte om den! :)

      Radera
  2. Vet inte vilken läs-a-lo du var med på lördag-söndag men den höll faktiskt på kl.20- kl.20 :O just so you know :O och jag fick åtminstone vinna andra gången :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men just det, det var ju kl 20! :O Haha yes you did ;)

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...