torsdag 24 januari 2019

Uppdatering

Hej på er! 
Hoppas ni mår bra. Det har varit tomt här ett tag, och det beror på att jag gjorde en titthålsoperation förra veckan och efter det blev jag inlagd några dagar, men fick komma hem förra fredagen. 
Jag mår ok, men det finns inte mycket ork till läsning eller bloggen men jag hoppas det vänder snart för jag saknar verkligen att läsa. 
Jag håller iallafall på och lyssnar på City of Glass av Cassandra Clare, vilket är en omläsning. Sedan håller jag och Elin på och läser Thunderhead tillsammans men ingen av oss har kommit särkilt långt. Jag har några recensioner att skriva så jag hoppas det dyker lite inlägg här framöver. 



5 kommentarer:

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...