fredag 22 juli 2022

Favoriter 2022

 Jag vet att jag nyligen gjorde Midyear Freakout Tag men jag ville ändå visa upp några böcker som jag läst i år som verkligen gjort intryck på mig och som jag älskat! Jag nämner inga som jag nämnde i taggen för vill lyfta några andra böcker denna gång. 


1. Starsight av Brandon Sanderson - Otrolig uppföljare och klart att en Sanderson bok måste vara med på denna lista!

2. White Smoke av Tiffany D. Jackson - En skräckis som var helt amazing!

3. Malice av John Gwynne - En otrolig fantasy med fantastiska karaktärer och grymt världsuppbygge!

4. North Child av Edith Pattou - Denna middle grade var helt magisk och fängslande. Otroliga miljöbeskrivningar! 

5. If We Were Villains av M.L Rio - Asså denna, bara läs den snälla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bidrottningen - Veronica Linarfve

Titel: Bidrottningen  Författare: Veronica Linarfve Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 288 Utgiven: Mars 2024 Finns hos: Bokus / A...