tisdag 5 juli 2022

White Smoke - Tiffany D. Jackson

Titel: White Smoke 
Författare:
Tiffany D. Jackson
Språk:
Engelska
Serie: -
Antal sidor:
384
Utgiven:
September 2021
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Marigold is running from ghosts. The phantoms of her old life keep haunting her, but a move with her newly blended family from their small California beach town to the embattled Midwestern city of Cedarville might be the fresh start she needs. Her mom has accepted a new job with the Sterling Foundation that comes with a free house, one that Mari now has to share with her bratty ten-year-old stepsister, Piper.


The renovated picture-perfect home on Maple Street, sitting between dilapidated houses, surrounded by wary neighbors has its . . . secrets. That’s only half the problem: household items vanish, doors open on their own, lights turn off, shadows walk past rooms, voices can be heard in the walls, and there’s a foul smell seeping through the vents only Mari seems to notice. Worse: Piper keeps talking about a friend who wants Mari gone.


But “running from ghosts” is just a metaphor, right?


As the house closes in, Mari learns that the danger isn’t limited to Maple Street. Cedarville has its secrets, too. And secrets always find their way through the cracks.

Kommentarer:
Tiffany D. Jackson har gjort det igen, ännu en gång fångar hon mig från första stund och wow vilken bok detta var!
Jag läser inte ofta skräck men jag kunde inte låta bli eftersom jag i princip älskat allt av författaren och jag är så glad att jag gav denna en chans.

Handlingen bjöd på ett hemsökt hus, hemligheter och mycket spänning. Det riktigt kröp i kroppen vid vissa scener och det var så bra. Detta är verkligen den perfekta boken att läsa vid halloween men jag är rätt glad att jag läste den nu på sommaren.
Språket var magiskt och fängslade och karaktärerna tyckte jag så mycket om. Jag gillade också att boken tar upp psykisk ohälsa på ett bra sätt.

White Smoke bjöd på en otroligt fängslande läsning och jag nu vill jag bara att alla ska läsa den! 

Betyg 9,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...