torsdag 24 mars 2016

Slay that seriers - Wrap Up!

Tänkte berätta vilka böcker som jag läste ut under Slay that seriers som pågick förra veckan och min wrap up ser precis likadan ut som min TBR, vilket jag är nöjd med! 


Dessa böcker blev alltså lästa:
Harry Potter och Fenixorden - J.K Rowling
The Retribution of Mara Dyer - Michelle Hodkin 
Ur Askan - Leigh Bardugo 
Ignite Me - Tahereh Mafi 

Antal avslutade serier: 3 

Jag är väldigt nöjd att jag hann avsluta 3 serier på en vecka och känns även skönt att jag läste HP boken som jag varit lite rädd för eftersom den är så otroligt lång, men den gick rätt fort att läsa och var dessutom väldigt bra! 
Jag kommer nog vara med i Slay that series nästa gång det drar igång för det var väldigt roligt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...