måndag 27 juni 2016

Tillbaka från Norrland

Efter en lång biltur på nästan 10 timmar (massa trafik) så kom vi hem igår kväll. 
Det som är bra med långa bilturen är att man iallafall hinner med att läsa en del, så jag läste ut andra boken i Lux-serien Onyx, och jag hann även påbörja An Ember in the Ashes som jag har fått låna av min brorsa, och även om jag inte har hunnit så långt än så gillar jag den! 

Nu är det tillbaka till vardagen med jobb och allt, men jag behöver bara stå ut i två veckor och sedan har jag ytterligare tre veckor semester så det ska nog gå bra. 

Jag ska försöka att uppdatera bloggen lite mer nu när jag hemma, bland annat har jag flera recensioner som ska skrivas (som vanligt) så vi hörs säkert snart igen! 



Bjuder på en bild när vi var uppe på ett berg i närheten och kollade på midnattssolen på midsommarafton, det var så vackert! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...