torsdag 21 juli 2016

Book Haul

Som jag skrev i min tidigare book haul så hade jag lite fler böcker att visa upp, eftersom jag var på SF bokhandeln i Stockholm förra veckan och där hittar man alltid någon, eller några böcker, och även två otroligt söta funko pops som jag inte kunde låta bli...


En väldigt söt Hermonie fick följa med hem. 


Två Star Wars böcker fick även följa med hem, och en väldigt söt bb 8 funko pop. 
A New Hope: The Princess, the Scoundrel, and the Farm Boy - Alexandra Bracken
Before the Awakens - Greg Rucka Phil, Phil Noto 
Efter att jag äntligen såg filmen Star Wars: The Force Awakens för några månader sedan blev jag lite sugen på att läsa några star wars böcker, så jag hoppas jag valde några bra, det var ganska svårt att välja bland alla som fanns. 


Miss Peregrine´s Home for Peculiar Children - Ransom Riggs
The Novice - Taran Matharu 
Eftersom Miss Peregrine´s kommer ut på bio i höst vill jag väldigt gärna läsa boken innan. 


Omens - Kelly Armstrong 
Efter att Petra läste den och rekommenderade den väldigt varmt så tvekade jag inte att köpa hem den när jag hittade den där, jag ser verkligen fram emot att läsa den och hoppas att det blir snart! 

En till funko pop som jag köpte från Diseny Store förra veckan men glömt visa upp, The Mad Hatter. 

Jag ser fram emot att läsa alla dessa, och hoppas de inte behöver stå olästa allt för länge.

Har du läst någon av dessa och vad tyckte du isåfall? 


2 kommentarer:

  1. Åh, Omens! <3 Vad glad jag blir att du köpte den. Och jag hoppas att du kommer att tycka om den (så man slipper skämmas :P). Miss P & The Novice är jättebra båda två, och jag är väldigt nyfiken på Alexandra Brackens Star Wars bok. Ser fram emot din recension på den, och hoppas att du ksa gilla alla dina nya böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är väldigt sugen på att läsa alla så jag hoppas att de inte behöver stå olästa så länge :) Hehe jag hoppas också att Omens är bra :) (och skulle jag inte gilla den så behöver du ju inte skämmas, man kan ju inte gilla precis allt man läser ;P )

      Radera

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...