torsdag 2 mars 2017

Månadssammanfattning: Februari 2017


Läst i februari: 
Rat Queens Vol; 1 Sass and Sorcery - Kurtis J. Wiebe 
Across the Universe - Beth Revise 
The Sun is Also a Star - Nicola Yoon 
Touch of Frost - Jennifer Estep 
A Grimm Warning - Chris Colfer 
Sista brevet från din älskade - Jojo Moyes 
I´ve Got Your Number - Sophie Kinsella (ljudbok) 
By Your Side - Kasie West (ljudbok) 

Antal lästa böcker:
På svenska: 1
På engelska: 7
Antal tegelstenar (över 500 sidor): -
Antal kortisar (under 200 sidor):
Bästa boken: Utan tvekan, The Sun is Also a Star! 
Sämsta boken: - 
Månades överraskning: Jag lyssnade på ljudboken till I´ve Got Your Number och den visade sig vara hur bra och underhållande som helst! 

Månadens besvikelse: - 
Snyggast omslag: 

Kommentarer: Läsningen i februari har väl inte varit den bästa då jag har haft många dagar då jag inte läst någonting alls (tur att det finns ljudböcker), men så kan det ju bli ibland och jag tror att det börjar gå över så jag hoppas att det kommer bli mer läst i mars.  

Hur gick läsningen för er i februari? 

2 kommentarer:

  1. Februari var ingen supermånad för min del eller.. :/ Men jag hoppas på att ta igen det den här månaden. Jag ser fram recensionerna på Touch of Frost + Across the Universe sedan. Båda är ju stora favoriter hos mig. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas mars blir bättre för oss båda två! :) Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan det dyker upp recensioner på dem ;) Jag är alltid så dålig på att skriva om böckerna direkt efter jag har läst dem :P

      Radera

Jag kommer hitta nyckeln - Alex Ahndoril

Titel: Jag kommer hitta nyckeln  Författare: Alex Ahndoril Språk: Svenska Serie: Nyckelserien #1 Antal sidor: 272 Utgiven: November 202...