torsdag 30 maj 2019

Drömmagi - Gabriella P. Kjeilen

Titel: Drömmagi 
Författare:
Gabriella P. Kjeilen
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
37
Utgiven: Maj 2019
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
En varm och magisk novell om att våga tro på kärleken igen. 

Sorgen ligger som ett mörkt täcke över Sebastians liv. Nätterna kantas av mardrömmar och dagarna är fyllda av ständig smärta. 


Inget i livet känns ljust längre. Inte förrän Moa, en kvinna han aldrig mött, dyker upp i hans drömmar

Kommentarer:
Jag har tidigare läst Magin vaknar och novellen Levande död av samma författare och båda är riktigt bra så när jag fick förfrågan om att läsa Kjeilens nya novell Drömmagi tackade jag ja direkt. 

Drömmagi visade ännu en gång att jag verkligen gillar författarens språk och karaktärer för jag  fastnade direkt för karaktärerna Sebastian och Moa och längtade efter att se hur det skulle gå för dem. 
Handlingen var så fin och romansen likaså.
Jag instämmer med beskrivningen att Drömmagi är en varm och magisk novell om att tro på kärleken igen för det var precis det jag tänkte när jag läste den.

Drömmagi var både charmig och magisk och jag hade mer än gärna läst mer om Sebastian och Moa!

Betyg 8/10
Tusen tack till Seraf förlag för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...