torsdag 23 maj 2019

Only Human - Sylvain Neuvel

 Titel: Only Human
Författare:
Sylvain Neuvel 
Språk:
Engelska
Serie:
Themis Files #3
Antal sidor:
352
Utgiven:
Maj 2018
Finns hos:
Bokus/Adlibris


Beskrivning från Goodreads:
We always thought the biggest threat to humanity would come from the outside.
We were wrong.
As the human race picks up the pieces of destruction left behind, a new world order emerges. New alliances are formed. Old divisions are strengthened. And, with a power struggle fuelled by the threat of mutually assured destruction, nothing is certain.

At a time when the world's nations should have been coming together, they have never been more divided

Kommentarer:
Only Human är den tredje boken i trilogin och det händer inte ofta att jag läser/lyssnar på alla tre böcker efter varandra men det gjorde jag med den här serien för jag ville bara ha mer efter varje bok!

Den här serien har klättrat upp bland mina favoriter när det kommer till science fiction och den här boken blev min favorit av alla tre!
Jag har hört att många tycker minst om denna men jag älskade varje sida.
Jag lyssnade som sagt på alla tre men jag kommer se till att köpa hem dem för jag behöver ha dem i min bokhylla också.

Only Human var en utmärkt avslutning på en spännande och fängslande trilogi! Rekommenderas varmt!

9/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...