söndag 1 maj 2016

Book Haul!

Det har dykt upp en del nya böcker senaste tiden som jag tänkte visa upp, så är dem: 


Jag bytte bort två böcker med en tjej som hette Emma, och bytte då till mig Splintered av A.G Howard och Since You Been Gone av Morgan Matson. Jag blev så glad att hon hade dessa för jag har velat läsa båda två ett bra tag. 


På en Facebook sida hittade jag den här boxen av Gail Carriger, jag har hört mycket om serien så den ska bli rolig att läsa. 


The Elfstones of Shannara av Terry Brooks, jag har nyligen sett serien och jag älskade den! Så jag hoppas att boken också kommer vara bra. 
The False Prince av Jennifer A. Nielsen, som jag redan har läst och älskade! 



The Winners Curse av Marie Rutkoski 
Jag läste den nyligen och gillade den så mycket att jag var tvungen att beställa hem de andra två böckerna i serien.. 


The Wrath and the Dawn av Renee Ahideh 
The Forbidden Wish av Jessica Khoury 


Marked in Flesh av Anne Bishop som är den fjärde boken i The others serien som jag fullkomligt älskar! Jag har inte läst den tredje boken än men det kommer jag definivt göra snart, även om jag försöker dra ut på lite, men vi får se hur det går med det.. 


Det var alla böckerna den här gången, som vanligt får ni gärna berätta om ni läst någon av dessa och vad ni tyckte isåfall! 








2 kommentarer:

  1. Åh, många fina böcker. Jag vill gärna läsa The False Prince & Marked In Flesh (men försöker också spara den tredje boken lite). :) Splintered, Since You've Been Gone & The Wrath and the Dawn är alla jättebra, och The Winner's Curse tillhör ju en av mina favoritserier. Hoppas du kommer att tycka om alla dina nya böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ser fram emot att läsa alla :) Ja, The False Prince var jättebra! Hoppas du läser den snart :)
      Hehe får se hur länge man kan hålla sig från den tredje boken i the others serien, den är ju såå bra :)

      Radera

Jag kommer hitta nyckeln - Alex Ahndoril

Titel: Jag kommer hitta nyckeln  Författare: Alex Ahndoril Språk: Svenska Serie: Nyckelserien #1 Antal sidor: 272 Utgiven: November 202...