måndag 27 november 2017

Veckans läsaning

Hej på er! Jag tänkte att jag skulle visa upp vilka böcker som jag har tänk läsa läsa den här veckan.


Den här veckan vill jag fokusera på att läsa klart lite recensionsexemplar så jag vill hinna läsa klart 
Sköldpaddor hela vägen ner av John Green
Malwin och häxorna av Caroline Björnberg
Bami av Mons Kallentoft & Markus Lutteman
Sedan håller jag ju fortfarande på med min omläsning av Words of Radiance av Brandon Sanderson, som tar lite tid eftersom böckerna är så tjocka. 
Sist men inte minst vill jag läsa klart Siege and Storm av Leigh Bardugo som är en omläsning också, men även en kompassläsning som jag läser med Elin



4 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad du tycker om Greens nya :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst halva boken ungefär och tycker om den väldigt mycket! :)

      Radera

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...