lördag 11 augusti 2018

#readhardathon TBR

Då var dags för en läsalot, nämligen readhardathon som Liza från I regnet håller i och det ska bli så roligt! Det börjar redan inatt 12/8 kl 00.00 och håller på till den 19/8 kl 23.59. 
Min TBR ser ut såhär: 
1. Läs en bok ur din augusti TBR - The Emperess av S.J Kincaid
2. Läs en bok där skolor eller en karaktärs yrke spelar en märkbar roll - Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren
3. Läs den senaste boken du köpte/fick/lånade - Magin vaknar av Gabriella P. Kjeilen 
4. Läs en somrig bok -From Twinkle With Love av Sandhya Menon 
5. Läs en bok du skjutit upp alltför länge -Fejk av E. Lockhart 
6. Läs en bok du upptäckt via bokbloggar/bookstagram/booktube - An Authors Odyssey
7. Läs en bok av en favoritförfattare - Oathbringer av Brandon Sanderson (som är påbörjad) 
8. Frikort, egen utmaning. Läs en standalone - Sky in the Deep av Adrienne Young.  

Mina läsplaner är kanske lite för ambitiösa men jag ska göra så gott jag kan, och framfört allt ska jag försöka att ha roligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...