fredag 28 september 2018

På väg till bokmässan!

Idag åker jag och min man ner till bokmässan i Göteborg och jag är så glad att vi kunde åka i år igen! 
Jag var där för första gången förra året och det var verkligen en rolig upplevelse så jag har längtat till att åka dit igen. 
Jag kommer förmodligen gå på mässan redan i eftermiddag då vi kommer fram, sedan kommer jag vara där på lördag och eventuellt söndag också. 
På lördag ska jag vara med på en bloggträff hos Seraf förlag, och sedan ser jag fram emot att få träffa Jojo Moyes. 
Annars har jag inte kollat upp så mycket, utan det blir att gå runt bland alla montrar och bara kolla runt. 
Förutom bokmässan så ska det bli jätteroligt att få träffa Elin på Tickmicksbokblogg igen, vi kommer ha så roligt tillsammans! 


Ska du till bokmässan? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...