måndag 28 september 2020

Den som flyr vargen - Sara Dalengren

Titel: Den som flyr vargen 
Författare:
Sara Dalengren
Språk:
Svenska
Serie:
Flocken #4
Antal sidor:
326
Utgiven:
September 2020
Finns hos:
Bokus/Adlibris
 




Beskrivning från Goodreads:
När Flocken sträcker ut en hjälpande hand åt en kvinna på flykt ställs Igor inför ett svårt val. Att skydda henne från monstret hon flyr ifrån eller från monstret han bär inom sig. 


För Linda är friheten äntligen inom räckhåll. Men när oron hon burit på i så många år ger vika, vaknar nya känslor till liv. Känslor hon varken vill eller kan ignorera... 


Den som flyr vargen är en paranormal romance om att slå sig fri, bekämpa sina rädslor och våga följa sitt hjärta.

Kommentarer:
Den som flyr vargen
är den fjärde boken i serien Flocken och den här serien blir bara bättre och bättre för varje bok!

Handlingen tog direkt och sedan kunde jag inte sluta läsa för det var så spännande, mystiskt och bara så bra. Jag älskar Dalengrens språk som är så fint och målande och fullt av detaljerade miljöbeskrivningar vilket gjorde att det var lätt att föreställa sig hur allt såg ut.
Karaktärerna har allihopa fångat mitt hjärta och jag vill bara att hela gänget ska må bra och att det ska gå bra för dem. Igor har blivit en riktigt favorit och även Anja.

Den som flyr vargen bjöd på en helt beroendeframkallande läsning och jag älskade varje sida! Bäst i serien hittills!

Betyg 9/10


Tusen tack till Seraf förlag för att jag fick förhandsläsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...