fredag 19 februari 2021

Helgens läsning

 Hej på er! 

Det är fredag så det är dags att visa upp vad jag planerar att läsa i helgen. Jag har haft mycket med plugget i veckan så jag har inte hunnit läsa så mycket som jag velat. De böcker jag planerar att påbörja/fortsätta i är:

 Royal Assassin av Robin Hobb som jag läser tillsammans med några personer på Instagram. The Invisible Life of Addie LaRue av V.E Schwab som jag också läser med några på Instagram. Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren som blir en omläsning och som jag ska läsa till en av mina kurser, det ska bli så roligt att läsa om den!


Trevlig helg! 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick flera mysiga lässtunder i helgen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte lika många som jag hade velat haha, men gillar verkligen böckerna jag läser just nu :D

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...