söndag 28 februari 2021

Månadssammanfattning: Februari 2021

Läst i februari: 


Läst i februari:
17. Ryttarna - Mats Whal 

18. Arvtagaren - Camilla Sten 

19. Mitt hjärta söker svar - Sylvia Douyé

20. Resan till Pandoria - Carbone 

21. Diva - Monika Fagerholm 

22. Monday´s Not Coming - Tiffany D. Jackson 

23. Anne of Green Gabler - L.M Montgomery (omläsning) 

24. Slay - Brittney Morris 

25. The Invincible Life of Addie LaRue - V.E Schwab 

26. Cirkeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (omläsning) 

27. Och det vita skuggorna i skogen - Maria Gripe 

28. Yona of the Dawn vol 4 - Mizuho Kusanagi 

29. Let Me Hear a Rhyme - Tiffany D. Jackson 

30. Stöld - Ann-Helené Laestadius 


Antal lästa böcker: 14

Svenska/engelska: 8/6

Antal tegelstenar: 2

Antal kortisar: 2

Antal omläsningar: 2

Antal ljudböcker: 4

Avslutade serier: 0

Påbörjade serier: 3


Bästa boken: The Invisible Life of Addie LaRue och Stöld!
Månadens favorit: Yona of the Dawn
Månadens överraskning: Arvtagaren
Månadens besvikelse: Ryttarna och Diva

Kommentarer: 

Den här månaden läste jag inte lika mycket som i januari men jag har haft mer plugg den här månaden så det är förståligt. Den här månaden har också två böcker fått betyget 1/5 på Goodreads och jag tror inte jag har gett en bok en etta förut. Båda läste jag till mina kurser så det var lite tråkigt och det gjorde också att jag tappade läslusten lite. Dock så läste jag två fantastiska böcker också så det har varit väldigt varierat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...