fredag 6 oktober 2017

Helgens läsning


Det är fredag och jag är ledig i helgen och det känns väldigt skönt eftersom jag har varit så trött i veckan och knappt orkar läsa något alls, och inte heller orkat blogga så mycket heller. 
 I helgen planerar jag att läsa ut Mordet på Orientexpressen  av Agatha Christie och sedan börja läsa The Night Cirus av Erin Morgenstern som båda är på min tbr för oktober. 
Jag håller även på och lyssnar på Färjan av Mats Strandberg som jag gillar än så länge. 


Hoppas ni får en trevlig helg och berätta gärna vad du ska läsa i helgen! 


4 kommentarer:

  1. Två väldigt bra böcker :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste precis ut Mordet på orientexpressen och den var verkligen bra! Nu är det dags för The Night Circus :)

      Radera
  2. Läser äntligen Legion av Julie Kagawa. :) Älskar den från första sidan! Hoppas hinna läsa lite i alla fall, blir inte alltid så på helgen.

    SvaraRadera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...