fredag 17 november 2017

Helgens läsning

Då var det fredag igen och ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför en jobbhelg. Den här veckan har jag fortsatt med min omläsning av Words of Radiance vilket tar lite tid eftersom boken är över 1000 sidor lång,men den är uppdelad i två delar (och den är så bra!) Sedan håller jag även på och läser  Never Fade som är min pågående kompisläsning med Elin så det är de böckerna som jag kommer försätta att läsa nu i helgen. 



Trevlig helg på er! 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra jobbhelg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det brukar vara rätt stressigt på helgerna men jag hoppas det går bra ändå :)

      Radera

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...