lördag 2 mars 2019

Månadssammanfattning: Februari 2019

Läst i februari: 
10. The Vanishing Stair - Maureen Johnsson (ljudbok) 
11. Demigods and Magicians - Rick Riordan (ljudbok) 
12. Nimona - Noelle Stevenson 
13. Notes on a Nervous Planet -Matt Haig (ljudbok)
14. Wildcard -Marie Lu  (ljudbok) 
15. Ni vann aldrig - Misslisibell (ljudbok) 
16. City of Lost Souls - Cassandra Clare (omläsning) 
17. Ensam kvar - Rhiannon Navin
18. The Empress - S.J Kincaid (ljudbok) 
19. Trollkarlens arvinge - Ida Öhnell 
20. Fame Fate and the First Kiss - Kasie West 

Antal lästa böcker: 11
Svenska/engelska: 3/9
Antal tegelstenar: 1
Antal kortisar: 0
Antal ljudböcker:
Antal omläsningar: 1
Avslutade serier: 1


Bästa boken: Ensam kvar av Rhiannon Navin 
Favorit: Nimona av Noelle Stevenson 
Månadens överraskning: Trollkarlens Arvinge av Ida Öhnell 
Månadens besvikelse: Wildcard av Marie Lu 
Snyggast omslag: The Vanishing Stair av Marueen Johnson 

Kommentarer: Jag tycker att läsningen gick riktigt bra under februari, och jag tror att lässvackan äntligen är över, eller det känns som det iallafall. Jag läste många bra böcker under februari men också några som var lite medelmåttiga, och det blev en hel del ljudböcker. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag kommer hitta nyckeln - Alex Ahndoril

Titel: Jag kommer hitta nyckeln  Författare: Alex Ahndoril Språk: Svenska Serie: Nyckelserien #1 Antal sidor: 272 Utgiven: November 202...