lördag 2 mars 2019

Månadssammanfattning: Januari 2019

Läst i januari: 
1. Nu och för alltid Laura Jean - Jenny Han 
2. Shadow of the Fox - Julie Kagawa (ljudbok) 
3. Konstiga huset - Agatha Christie 
4. City of Bones - Cassandra Clare (omläsning)
5. The Book Thief - Markus Zusak 
6. City of Ashes - Cassandra Clare (omläsning) 
7. City of Glass - Cassandra Clare (omläsning) 
8. Brännmärkt - Lizette Edfeldt 
9. Så lärde jag mig att älska min kropp - Linda-Marie Nilsson (ljudbok) 

Antal lästa böcker: 9
Svenska/engelska: 4/5
Antal tegelstenar: 2
Antal kortisar: 1
Antal omläsningar: 3
Antal ljudböcker: 2
Avslutade serier: 1



Bästa boken: The Book Thief av Markus Zusak 
Favorit: Nu och för alltid Lara Jean av Jenny Han 
Månadens överraskning: Brännmärkt av Lizette Edfeldt 
Månadens besvikelse:
Snyggast omslag: Shadow of the Fox av Julie Kagawa 

Kommentarer: Läsningen i januari gick oväntad bra med tanke på att det var en jobbig månad då jag opererades och det blev lite komplikationer men jag mår bättre nu. Jag läste många riktigt bra böcker och jag svår att välja mellan The Book Thief eller Brännmärkt som månadens bästa bok för båda var så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...