fredag 5 april 2019

Fame Fate and the First Kiss - Kasie West

Titel: Fame Fate and the First Kiss 
Författare:
Kasie West
Språk:
Engelska
Serie: -
Antal sidor:
384
Utgiven:
Februari 2019
Finns hos:
Bokus/Adlibris






Beskrivning från Goodreads:
Lacey Barnes has dreamt of being in a movie for as long as she can remember. However, while her dream did include working alongside the hottest actor in Hollywood, it didn’t involve having to finish up her senior year of high school at the same time she was getting her big break. Although that is nothing compared to Donavan, the straight-laced student her father hires to tutor her, who is a full-on nightmare.


As Lacey struggles to juggle her burgeoning career, some on-set sabotage, and an off-screen romance with the unlikeliest of leading men, she quickly learns that sometimes the best stories happen when you go off script

Kommentarer:
Det är ingen nyhet att jag har gillat i princip alla Kasie Wests andra böcker och när Fame Fate and the First Kiss släpptes i februari i år dröjde det inte länge innan jag läste den.
Jag har sett ganska många blandade åsikter om denna men jag tyckte att den var riktigt bra!

Jag gillade karaktärerna, framfört allt huvudkaraktären Lacey som hade en sådan fin personlighet och var sådär lagom envis. Lacey är skådespelerska och det var roligt att få läsa lite mer det. Jag gillade att alla kapitel började med en scen ur filmen hon höll på och spelade in också.
Precis som alla andra Kasie Wests böcker var romansen riktigt bra också såklart.

Fame Fate and the First Kiss var en riktigt härlig, underhållande  och lättsam contemporary och minst lika bra som Kasie Wests andra böcker!

Betyg 8/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...