lördag 19 mars 2022

Get a Life Chloe Brown - Talia Hibbert

Titel: Get a Life Chloe Brown 
Författare:
Talia Hibbert
Språk:
Engelska
Serie:
The Brown Sisters #1
Antal sidor:
373
Utgiven:
November 2019
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Chloe Brown is a chronically ill computer geek with a goal, a plan, and a list. After almost—but not quite—dying, she’s come up with six directives to help her “Get a Life”, and she’s already completed the first: finally moving out of her glamourous family’s mansion. The next items?


• Enjoy a drunken night out.

• Ride a motorcycle.

• Go camping.

• Have meaningless but thoroughly enjoyable sex.

• Travel the world with nothing but hand luggage.

• And... do something bad.


But it’s not easy being bad, even when you’ve written step-by-step guidelines on how to do it correctly. What Chloe needs is a teacher, and she knows just the man for the job.


Redford ‘Red’ Morgan is a handyman with tattoos, a motorcycle, and more sex appeal than ten-thousand Hollywood heartthrobs. He’s also an artist who paints at night and hides his work in the light of day, which Chloe knows because she spies on him occasionally. Just the teeniest, tiniest bit.


But when she enlists Red in her mission to rebel, she learns things about him that no spy session could teach her. Like why he clearly resents Chloe’s wealthy background. And why he never shows his art to anyone. And what really lies beneath his rough exterior…

Kommentarer:
Det är inte ofta jag läser romance böcker men denna var bara hur fin som helst, den var charmig och så bra!  Jag fastnade direkt för karaktärerna som kändes så levande och verklighetstrogna och jag älskade kemin mellan Chole och Red. Jag är svag för hate-to-lovers tropen och det fanns det i denna bok.
Chole har dessutom fibromyalgi och jag även om jag inte har det själv så tyckte jag att det var bra beskrivning av den sjukdomen.

Jag kände på gång att jag ville ha mer när jag hade läst ut boken och jag ser verkligen fram emot att läsa de andra två böckerna i serien, och det är snart!

Betyg 8/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...