onsdag 31 augusti 2022

Not Your Idol - Aoi Makino

 Titel: Not  Your Idol vol 1
Författare:
Aoi Makino
Språk:
Engelska
Serie:
Not Your Idol #1
Antal sidor:
176
Utgiven:
Maj 2020
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
After that day, she stopped being a girl.


In the wake of an assault, Nina Kamiyama, a former idol in the group Pure Club, shuns her femininity and starts dressing as a boy. At high school she keeps to herself, but fellow student Hikaru Horiuchi realizes who she is. What secrets is she keeping? The shocking drama starts.

Kommentarer:
Den här mangan hade jag hört gott om och jag tyckte den var väldigt bra. Tecknarstilen fastnade jag för på en gång och handlingen var spännande och hade hela tiden ett driv framåt.
Handlingen var också djupare än vad jag var beredd på och tog upp viktiga ämnen.
Jag vill verkligen fortsätta med serien!

Betyg 6,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag kommer hitta nyckeln - Alex Ahndoril

Titel: Jag kommer hitta nyckeln  Författare: Alex Ahndoril Språk: Svenska Serie: Nyckelserien #1 Antal sidor: 272 Utgiven: November 202...