onsdag 14 februari 2018

Bok rekommendationer för alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och vad passar bättre då än att läsa lite gulliga och romantiska böcker? Här är fem contemporary böcker som är några av mina favoriter och som jag tycker passar utmärkt för just alla hjärtans dag.

1. To All the Boy´s I Loved Before av Jenny Han. Den här boken har jag läst både på engelska och svenska och den är så gullig! 
2. The Sun is Also a Star av Nicola Yoon. Jag är inget fan av instalove men i den här boken fungerar det utmärkt! 
 3. I´ve Got Your Number av Sophie Kinsella. Sophie Kinsellas böcker är allihopa så underhållande och romantiska men det här är min favorit av henne. 
 4. Love Life and the List av Kasie West. Egentligen rekommenderar jag alla Kasie Wests böcker för alla är så mysiga men det är här min absoluta favorit av henne så därför hamnar den på listan.  

5.Foolish Hearts av Emma Mills. Den här är otroligt gullig och så bra! 

Glad alla hjärtans dag på er! <3 

4 kommentarer:

  1. Eftersom jag själv rekommenderar två av böckerna på din lista inför idag,bör jag nog kolla upp de två jag inte läst, bla. annat Foolish hearts.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska göra, tror att du skulle gilla Foolish Hearts eftersom du också gillar Kasie West :)

      Radera

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...