lördag 24 februari 2018

Lumberjanes vol 1: Beware the Kitten Holy - Noelle Stevenson

Titel: Lumberjanes vol 1: Beware the Kitten Holy 
Författare: 
Noelle Stevenson 
Språk: 
Engelska 
Serie: 
Lumberjanes #1
Antal sidor: 
128
Utgiven: 
April 2015 
Finns hos: 
Bokus/Adlibris 




Beskrivning från Goodreads:

FRIENDSHIP TO THE MAX!
At Miss Qiunzilla Thiskwin Penniquiqul Thistle Crumpet's camp for hard-core lady-types, things are not what they seem. Three-eyed foxes. Secret caves. Anagrams. Luckily, Jo, April, Mal, Molly, and Ripley are five rad, butt-kicking best pals determined to have an awesome summer together... And they're not gonna let a magical quest or an array of supernatural critters get in their way! The mystery keeps getting bigger, and it all begins here.

Kommentarer: Lumberjanes vol 1: Beware the Kitten Holy såg jag på biblioteket och bestämde mig att låna hem och den var bra men det blev inget nytt favorit seriealbum.  Jag har egentligen inte så många åsikter om den men jag älskade verkligen tecknarstilen som var så färgglad och fin.
 Handlingen var fartfylld och spännande emellanåt men jag fastnade inte riktigt för karaktärerna men samtidigt hann man inte lära känna dem på så kort tid.
Jag tror ändå att jag kommer läsa volym 2 om jag hittar den på biblioteket.

Betyg 5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...