måndag 4 juni 2018

Book haul - del 1

Det har trillat in så mycket nya böcker senaste tiden att jag bestämde mig för dela upp min book haul i två delar så den här första delen är alla recensionsexemplar som jag har fått hem den senaste tiden, både en del överraskningar och några jag bett om eller tackat ja till. Jag känner mig så bortskämd av alla snälla förlag och författare! Några är lästa och recenserade och de andra ser jag fram emot att läsa snart. 

Demonviskaren av Lovisa Wistrand, från Whipmedia
De ihåliga av Henrik Fexeus, en överraskning från Rabén&Sjögren,
Vit Krysantemum av Mary Lynn Bracht, från Bookmark förlag 
Syndabocken av Sofie Sarenbrant (ej med på bilden), från Bookmark förlag
Eliza och hennes monster av Francesca Zappia, överraskning från Modernista
Jag är redan läst den här på engelska men ser fram emot en omläsning.
Warcross av Marie Lu, överraskning från Modernista
Jag har läst den här på engelska också men ser fram emot en omläsning. 
Här kommer natten av Charlotte Aquilonius, överraskning från Modernista. 
Ensamma tillsammans av Jörgen Löwenfeldt, överraskning från Mima förlag
Gudarnas skymning av Cecilia Larsson Kostenius, från författaren & Vistoförlag
Äventyren på Hildalsholm - Malum, överraskning från författaren & Bubo förlag.
Allt det vackra är inte förstört av Danielle Younge-Ullman, överraskning från Lavender Lit
De förlorade av Henrik Fexeus, överraskning från Rabén&Sjögren 
Patrioterna av Pascal Engman, från Pirat förlaget
P.S Jag gillar dig fortfarande av Jenny Han, från Lavender Lit 
Falco av Mons Kallentoft & Anna Karolina, från Bookmark förlag


Har du läst någon av dessa och vad tyckte du isåfall? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...