tisdag 11 december 2018

Book haul

Det har trillat in en del nya böcker de senaste veckorna, framfört allt recensionsexemplar som dessutom allihopa varit överraskningar som jag blev väldigt glad över! 
Brustna ben och brustna hjärtan - en alldeles omöjlig jul av Maria Enestam 

Evelyn Hugos sju äkta män av Taylor Jenkins Reid
En mors bekännelser av Kelly Rimmer
Bränn alla broar av Siri Helle 
Också från LB förlag, tack! 

Och en av årets mest efterlängtade böcker är äntligen min, nämligen Kingdom of Ash av Sarah J Maas! 
Jag håller fortfarande på med min omläsning av serien, det går lite sakta men jag ser fram emot att få läsa Kingdom of Ash


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bidrottningen - Veronica Linarfve

Titel: Bidrottningen  Författare: Veronica Linarfve Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 288 Utgiven: Mars 2024 Finns hos: Bokus / A...