söndag 2 december 2018

TBR för december

Glad advent! 
Har ni börjat julpynta? Jag har fått upp en del, och det är så mysigt med alla stjärnor och ljusstakar. Jag älskar december och julen. Det saknas bara lite snö.
Jag har inte gjort någon tbr på länge, och det beror mycket på att jag inte mått så bra och varit i en lässvacka de senaste månaderna. Jag tror inte jag kommer läsa så mycket i december heller men jag blev ganska sugen på att göra en tbr ändå så här är några böcker som jag hoppas läsa i december. 

Brutna ben och brustna hjärtan - en alldeles omöjlig jul av Maria Ernestam 
Ord i djupaste blått av Cath Crowley 
Out of the Easy av Ruta Sepetys 
Sömnerans sömn av Elin Säfström 

Jag håller även på och läser om Throne of Glass serien för att sedan läsa den sista boken, Kingdom of Ash och just nu håller jag på och läser om Heir of Fire så förhoppningsvis blir den utläst också. 

Vad planerar du att läsa i december? 



3 kommentarer:

  1. Jag har pyntat! Gjorde det lite tidigt i år men kunde inte låta bli. Det är så mysigt! Det ska bli spännande att se vad du tycker om Ord i djupaste blått!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så mysigt med julpynt! :) Ja jag hoppas läsa den snart :)

      Radera
  2. Läs gärna min debut Kvinnornas Hus också! Den kom ut i oktober på Tallbergs Förlag, och är en deckare om mäns våld mot kvinnor.
    lottalundh@hotmail.com

    SvaraRadera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...