torsdag 31 maj 2018

Giant Days vol 1 - John Allision

Titel: Giant Days vol 1
Författare:
John Allision
Språk:
Engelska
Serie:
Giant Days #1
Antal sidor:
128
Utgiven:
December 2015
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Susan, Esther, and Daisy started at university three weeks ago and became fast friends. Now, away from home for the first time, all three want to reinvent themselves. But in the face of handwringing boys, “personal experimentation,” influenza, mystery-mold, nu-chauvinism, and the willful, unwanted intrusion of “academia,” they may be lucky just to make it to spring alive. Going off to university is always a time of change and growth, but for Esther, Susan, and Daisy, things are about to get a little weird.

Kommentarer:
Giant Days är ett seriealbum som jag hört mycket positivt om och jag tyckte att den var väldigt bra jag med.
Vi får träffa karaktärerna Susan, Esther och Daisy som går på universitetet och jag tyckte mycket om att läsa om dem allihopa. Jag älskade tecknarstilen som var så färgglad. 
Det var inte ett seriealbum som var fullt med spänning och action utan istället var det så mysigt och lättsamt och jag ser fram emot att fortsätta med serien! 


Betyg 6,5/10 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...