tisdag 15 maj 2018

Hinsides väktare - Albin Alvtegen & Karin Alvtegen

Titel: Hinsides väktare 
Författare:
Albin Alvtegen & Karin Alvtegen
Språk:
Svenska
Serie:
Hinsides trilogin
Antal sidor:
301
Utgiven:
Mars 2018
Finns hos:
Bokus/Adlibris


Beskrivning från Bokus:
Den sista uppgörelsen om fantasyvärlden Hinsides! 

Nu kommer den tredje och avslutande delen Hinsides Väktare. Nu hotar ett ondskefullt väsen att ta över Linus medvetande. Medan Lionora försöker anamma sin nya roll som Hinsides Väktare måste hon också kämpa mot och för sin älskade bror, innan det är för sent.

Kommentarer:
Hinsides väktare är den tredje och sista boken i Hinsides trilogin och jag tyckte mycket om de första två böckerna i serien och den här boken var inget undantag utan jag tyckte att det var en jättebra avslutning på serien!

Jag tycker att det är lite tråkigt att det är sista boken i serien för jag gärna fått följa med Linus och Lionora på ett nytt äventyr i Hinsides!
Handlingen var precis som i de andra böckerna väldigt spännande och boken bjöd på ännu ett fartfyllt och spännande äventyr, vilket gjorde att jag ville hela tiden veta vad som skulle hända.

Den här serien passar verkligen för alla åldrar och jag kan varmt rekommendera dem!

Betyg 7/10

Tusen tack till Brombergs förlag för recensionsexemplaret! 

2 kommentarer:

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...