onsdag 29 augusti 2018

Fejk - E. Lockhart

Titel:Fejk
Författare:
E. Lockhart
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
275
Utigiven:
September 2017
Finns hos:
Bokus/Adlibris



Beskrivning från Adlibris:
Imogen är karismatisk, föräldralös och på rymmen från sitt arv. 
Jule är en fighter, en kameleont och en atlet. 
En intensiv vänskap. Ett försvinnande. Ett mord, eller kanske två. En farlig romans, eller kanske tre. Lögner och lojalitet, förklädnader och svek. Den amerikanska drömmen, superhjältar, förövare och offer. 
En tjej som vägrar ge folk vad de begär av henne. 

En tjej som vägrar vara den hon en gång var.

Kommentarer:
Jag tyckte om E. Lockharts bok, Kanske är det allt du behöver veta så jag såg fram emot att läsa Fejk.
Jag fastande däremot inte riktigt för Fejk. Det jag tyckte om var det vackra språket, och att boken börjar med ett datum för att sedan gå bakåt i tiden, och det var intressant.
Däremot fastnade jag inte handlingen, det kändes lite rörigt och sedan tyckte jag inte heller om slutet.
Jule var minst sagt en speciell karaktär, men jag fastande inte för henne heller.

Fejk var tyvärr inte en bok för mig, men om du gillar E. Lockharts andra böcker tycker jag ändå att du ska ge den en chans!

Betyg 4/10
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bidrottningen - Veronica Linarfve

Titel: Bidrottningen  Författare: Veronica Linarfve Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 288 Utgiven: Mars 2024 Finns hos: Bokus / A...