måndag 1 oktober 2018

Fall into Fantasy 2018 - TBR

Jag kom hem från bokmässan i Göteborg sent igår kväll (inlägg kommer) och höll på att missa att läsaloten Fall into fantasy började redan sent igår. 
Det är Liza på Iregnet som håller i läsaloten för fjärde året i rad men det blir första gången som jag deltar. Läsaloten pågår mellan 1/10 kl 00.00 till 7/10 23:59 och temat är verklighetsflykt. Det behöver inte vara fantasy man läser och för min del blir det lite blandat. 
Läs mer om läsaloten här. 


Här kommer min tbr: 
The Gentleman´s Guide to Vice and Virtue av Mackenzie Lee 
Det blir en omläsning och jag har tänkt lyssna på ljudboken. 
Luna Olympia av Ulrika Fjellborg 
Wildcard av Marie Lu (påbörjad) 
Blott en dag av Therese Slettengren (påbörjad) 

Vi får se om alla böckerna blir utlästa, jag hoppas iallafall läsa klart de som är påbörjade. 





1 kommentar:

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...