fredag 26 oktober 2018

Helgens läsning

Hej på er! 
Då var det fredag igen och jag tänkte uppdatera er om vad jag läser just nu och vad jag vill läsa i helgen. Jag är forfarande lite i en lässvacka men nu i veckan lyssnade jag klart på Etthundra mil av Jojo Moyes som jag tyckte var riktigt bra!

Just nu håller jag på och lyssnar på Josh & Hazel´s Guide to Not Dating av Christina Lauren och den verkar lovande den med. Vilken tur att det finns ljudböcker när man inte orkar läsa en fysisk bok :) 


Vad läser du just nu? Trevlig helg! 

2 kommentarer:

  1. Jag håller på med Czentes Omega av Anna Jakobsson Lund nu! :) Trevlig helg!

    SvaraRadera

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...