lördag 9 januari 2021

Favorit middle grade böcker 2020!

 Jag har ju redan visat upp mina favoriter från 2020 men då jag läste så mycket middle grade och så många böcker har stannat hos mig, bestämde jag mig för att visa upp lite fler middle grade böcker som jag har läst och älskat under 2020. 


Uppifrån och ner: 
Brightstorm av Vashti Hardy 
The Haunting of Aveline Jones av Phil Hickes 
The Strangeworlds Travel Agency av L.D Lapinski 
Bortförda av Oskar Källner 
Slottsruinens förbannelse av Tobias Söderlund 
Silverspegelns hemlighet av Ingrid Tosteberg 
Skuggan av Helen Ekeroth 
A Place Called Perfect av Helena Duggan 
A Tale of Magic av Chris Colfer 
Wundersmeden av Jessica Townsend 

2 kommentarer:

  1. Jag vill verkligen läsa ALLA i din hög! Har sneglat på många av dem länge, men de ska banne mig läsas detta år! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, kan verkligen rekommendera alla så hoppas så att du kommer gilla dem! :D

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...