fredag 19 januari 2018

10 böcker jag vill läsa 2018!

Det finns så många böcker som jag vill läsa under 2018 men här 10 stycken som jag verkligen hoppas blir lästa för jag är så nyfiken på alla och flera av dem har jag tänkt läsa hur länge som helst. 

1. Oathbringer av Brandon Sanderson 
2. The Book Thief av Markus Zusak 
3. The Diabolic av R.J Kincaid 
4. Whichwood av Tahereh Mafi 
5. A Darker Shade of Magic av V.E Schwab 
6. Warcross av Marie Lu 
7. Queen of Hearts av Colleen Oakes 
8. Salt to the Sea av Ruta Sepetys 
9. Warbreaker av Brandon Sanderson 
10. The Long Way to a Small Angry Planet av Becky Chambers 





4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag hoppas jag kommer gilla den lika mycket som alla andra :)

      Radera
  2. Warcross för mig blev en besvikelse :( Men hoppas du gillar den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad tråkigt! :/ Ja, jag hoppas det med :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...