torsdag 18 januari 2018

Can You Keep a Secret - Sophie Kinsella

Titel: Can You Keep a Secret
Författare:
Sophie Kinsella
Språk:
Engelska
Serie: -
Antal sidor:
329
Utgiven:
Mars 2003
Finns hos: 
Bokus/Adlibris







Beskrivning från Goodreads:
Meet Emma Corrigan, a young woman with a huge heart, an irrepressible spirit, and a few little secrets: Secrets from her boyfriend: I've always thought Connor looks a bit like Ken. As in Barbie and Ken. Secrets from her mother: I lost my virginity in the spare bedroom with Danny Nussbaum while Mum and Dad were downstairs watching Ben-Hur. Secrets she wouldn't share with anyone in the world: I have no idea what NATO stands for. Or even what it is. Until she spills them all to a handsome stranger on a plane. At least, she thought he was a stranger.…Until Emma comes face-to-face with Jack Harper, the company's elusive CEO, a man who knows every single humiliating detail about her...

Kommentarer:
Can You Keep a Secret valde jag att lyssna på som ljudbok eftersom jag har lyssnat på flera av Kinsellas andra böcker och gillat ljudböckerna och även den här var  toppen att lyssna på för jag gillade uppläsaren väldigt mycket.

Jag gillade karaktärerna och handlingen var lika charmig och underhållande som hennes andra böcker. Dessutom var romansen så gullig!
Can You Keep a Secret blev ingen ny favorit av Kinsella men den var väldigt underhållande och lättsam att lyssna på och jag är glad över att äntligen ha läst den eftersom jag har tänkt läsa den i flera år.

Citat:
“Relationships are a battle. They are a chess game. And what did I do? I just threw all my chess pieces down on the board at once, and said, "Here! Have them all!”  

Betyg 6/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...