söndag 28 april 2019

Book haul!

Det har trillat in en del böcker den senaste tiden, och som vanligt glömmer jag bort att lägga upp bilder här på bloggen. Jag försöker visa mer på Instagram så ni kan alltid följa mig där. 


Från fina Seraf förlag har jag fått hem Gudarnas drottning av Caroline Hurtig. 
Ser verkligen fram emot att läsa!
Från Tukan förlag har jag fått hem ett förmansexemplar av Brevet till kungen av Tonke Dragt. 
Från Bookmark förlag har jag fått Hudbibeln av Johanna Gillbro. 
Sedan beställde jag några böcker från Bokus. 
Defy Me av Tahereh Mafi (läst och gillade den så mycket!) 
Eld & Nyckeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren. 
Vie bok 2  av Sara Bergmark Elfgren & Karl Johnsson 
Handbok för superhjältar hittade jag på coop för halva rea priset så då fick den följa med hem. 

Sedan har vi en av årets med efterlängtade böcker,  Folk med ångest av Fredrik Backman som jag håller på och läser just nu!

Sist men inte absolut inte minst har jag helt glömt att visa här på bloggen (men finns mer bilder på Instagram) vad otroligt fina presenter jag fick från Elin
Två böcker, A Blade so Black & Slayer, två muggar, två nyckelringar, en uggla, badsalt och en t-shirt. 
Wow vad glad jag blev! <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...