torsdag 23 november 2023

Insnöade till jul - Sarah Morgan

Titel: Insnöade till jul 
Författare:
Sarah Morgan
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
382
Utgiven:
Oktober 2023
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Lucy Clark kommer göra allt hon kan för att inte bli av med jobbet lagom till jul. Även om det innebär att personligen leverera ett vackert inslaget marknadsföringspaket till Ross Millers föräldrahem i Skottland. Väl på plats är förvirringen total ? hans familj tror att hon är Ross flickvän och Ross spelar av någon anledning med i missförståndet. Dessutom gör en snöstorm att Lucy inte kan ta sig tillbaka till London. Motvilligt dras hon in i gemenskapen och lockas av tanken på ett riktigt julfirande, en familj ... och kärlek! Men flera i familjen bär på hemligheter som måste upp till ytan om det ska kunna bli en magisk jul.

Kommentarer:
Nu är årets första julbok utläst och det blev Insnöade till jul som också blev min första bok av författaren men det kommer inte bli den sista!
Jag tyckte mycket om den här boken. Den var mysig, hade fina karaktärer och bjöd på härlig julkänsla, precis som en julbok ska göra helt enkelt. Miljön med all snö var riktigt mysigt det med och jag gillade att inte bara var fokus på romantik utan även på familjen. Dessutom fanns det även hel del humor med och det är alltid trevligt.

Insnöade till jul bjöd på en trevlig läsning med charmiga karaktärer och jag kan varmt rekommendera att ni plockar upp den!

Betyg 7/10


Tack HarperCollins Nordic för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I natt är jag din - Lena Lindehag

Titel: I natt är jag din  Författare: Lena Lindehag Språk: Svenska Serie: Sara Benedikt #1 Antal sidor: 382 Utgiven: April 2023 Finns...