fredag 13 maj 2016

Friday Reads!

Hej på er! 
Hoppas ni har haft en härlig vecka i solen. Det har varit helt underbart väder hela veckan här, så skönt!
Jag har varit ledig idag, och har spenderat dagen på balkongen i solen och läst ut A Court of Mist and Fury av Sarah J. Maas som var helt fantastik! 

Efter att ha läst den så känner jag att jag nog vill läsa något lite mera lättläst och då tänkte jag direkt på Rick Riordan, så jag hoppas på att läsa det sista två böckerna i Percy Jackson serien, annars kanske jag plockat upp någon somrig contemporary eller så. 
Idag fick jag även hem ett litet paket från Adlibris, så det kommer förmodligen upp en inlägg med böckerna i helgen. 


Önskar er en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Jag har precis påbörjat ACOMAF, så den blir min helg/dag. Gillar den starkt, även om jag inte kommit så långt. Och de två sista PJ böckerna är jättebra, hoppas du kommer att tycka om dem. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh då har du underbar läsning framför dig! :) Ja jag tyckte att den fjärde var den bästa hittills så ser fram emot att läsa den sista :)

      Radera

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...