tisdag 5 december 2017

Månadssammanfattning: November 2017

Läst i november: 
Stormdancer - Jay Kristoff 
Sköldpaddor hela vägen ner - John Green 
Kungens fånge - Victoria Aveyard 
Invictus - Ryan Graudin
Never Fade - Alexandra Bracken 
Siege and Storm - Leigh Bardugo (omläsning)
Malwin och häxorna - Caroline Björnberg 
Nyckeln till Hinsides - Karin Alvtegen & Albin Alvtegen 
Hinsides brinner - Karin Alvtegen & Albin Alvtegen 
The Way of Kings part 2 - Brandon Sanderson (ej med på bild & omläsning)
Words of Radiance - Brandon Sanderson (ej med på bild & omläsning) 
Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K Rowling (ljudbok) 
In the Shadow of Blackbirds - Cat Winters (ej med på bild) 

Antal lästa böcker: 13
På svenska: 5
På engelsks: 8
Antal tegelstenar (över 500 sidor): 5
Antal kortisar (under 200 sidor):
Antal ljudböcker:
Antal omläsningar: 3
Avslutade serier: 0
Påbörjade serier: 2
Bästa boken: 
Favorit: 
Månadens överraskning: 
Månadens besvikelse: Jag blev inte jättebesviken på denna men lite, så den blir ändå månadens besvikelse..

Snyggast omslag: 
Kommentarer: 
Efter förra månadens läsrekord så förstod jag att det inte skulle bli lika mycket läst den här månaden men jag är väldigt nöjd med mina 13 lästa böcker, speciellt med tanke på att det var många som var tjocka. Jag är så glad över att jag äntligen läste/lyssnade klart på Stormdancer också, även om jag blev lite besviken på den.
Det var roligt att jag även läste om några böcker den här månaden med! 

Hur gick läsningen för i november? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...