onsdag 22 maj 2019

Waking Gods - Sylvain Neuvel

Titel: Waking Gods 
Författare:
Sylvain Neuvel
Språk:
Engelska
Serie:
Themis Files #2
Antal sidor:
322
Utgiven:
April 2017
Finns hos: Bokus/Adlibris




Beskrivning från Goodreads:
As a child, Rose Franklin made an astonishing discovery: a giant metallic hand, buried deep within the earth. As an adult, she’s dedicated her brilliant scientific career to solving the mystery that began that fateful day: Why was a titanic robot of unknown origin buried in pieces around the world? Years of investigation have produced intriguing answers—and even more perplexing questions. But the truth is closer than ever before when a second robot, more massive than the first, materializes and lashes out with deadly force.

Kommentarer:
Waking Gods är andra boken i serien och jag började lyssnade på den direkt efter att jag hade lyssnat klart den första boken.
Precis som första boken så var ljudboken hur bra som helst. Jag tyckte nästan snäppet bättre om den här boken.
Handlingen bjöd på mer spänning och en hel del oväntade vändningar som jag inte alls var beredd på!
Karaktärerna är allihopa så intressanta och jag gillar dem så mycket.

Waking Gods var en utmärkt uppföljare som bjöd på mycket spänning!

Betyg 8,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyårsfesten - Lucy Foley

Titel: Nyårsfesten Författare: Lucy Foley Språk: Svensk Serie: - Antal sidor: 340 Utgiven: December 2018 Finns hos: Bokus / Adlibris ...