måndag 13 januari 2020

Inte ett ord - Harlan Coben

Titel: Inte ett ord 
Författare:
Harlan Coben
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
379
Utgiven:
Januari 2020
Finns hos:
Bokus/Adlibris




Beskrivning från Bokus:
TILL HELVETET OCH TILLBAKA

För Simon Greene blir mardrömmen sann när hans drogberoende dotter Paige försvinner spårlöst. En dag ser han henne sjunga i Central Park, men hon är en skugga av sitt forna jag. När han närmar sig flyr hon i panik.


Simon gör det enda en förälder kan göra, han följer efter sin dotter ner i en mörk och farlig värld som han aldrig kunde ana fanns. I takt med att han avtäcker Paiges hemligheter inser han att liv står på spel. Och för att skydda de sina från världens ondska måste han våga konfrontera den.

Kommentarer:
Jag har läst några böcker av Harlan Coben tidigare och gillat allihopa och Inte ett ord var minst lika bra som de tidigare böckerna.

Handlingen var gåtfull och spännande och jag ville hela tiden veta vad som skulle hända, vilket gjorde att jag inte kunde sluta läsa och läste ut boken väldigt fort.
Jag gillade karaktärerna och språket var fullt av detaljerade miljö och personbeskrivningar vilket gjorde att det var att föreställa sig allt som hände.

Inte ett ord var en riktig bladvändare som jag inte kunde lägga ifrån mig!

Betyg 7,5/10

Tusen tack till Bookmark förlag för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...